fbpx

כמה טיפולי פיזיותרפיה מומלץ לעשות- תוצאות מחקרים!

טיפול פיזיותרפיה - 140 טיפולים פיזיותרפיים טיפולי פיזיותרפיה טיפול פיזיותרפיה פרטי כמה זמן טיפול פיזיותרפיה טיפול פיזיותרפיה בבית

פיזיותרפיה היא צורת טיפול יעילה במגוון רחב של מצבים ופציעות שרירים ושלד. בין אם אתה מתאושש מניתוח, חי עם כאב כרוני או בשיקום לאחר תאונה, פיזיותרפיה יכולה למלא תפקיד מכריע בשיפור התפקוד הגופני והרווחה הכללית שלך. עם זאת, שאלה נפוצה אחת שמטופלים שואלים לעתים קרובות היא: “כמה פגישות פיזיותרפיה נדרשות כדי לראות שיפור?” התשובה לשאלה זו אינה חד-משמעית, שכן היא תלויה בגורמים שונים.

כמה טיפולי פיזיותרפיה אצטרך לעשות?

חשוב לדעת שמספר הפגישות של טיפולי פיזיותרפיה הדרושים כדי לראות שיפור משתנה מאוד בהתאם לגורמים אינדיבידואליים ואופי המצב. חשוב שיהיו ציפיות ריאליות ואמון בתהליך. פיזיותרפיה היא טיפול דינמי ומותאם אישית המתמקד בצרכים ובמטרות הייחודיות שלך. הפיזיותרפיסט שלך יעבוד איתך בצמוד כדי למקסם את ההתקדמות שלך ולעזור לך להשיג את התוצאה הטובה ביותר האפשרית. סבלנות, מסירות ותקשורת יעילה עם המטפל שלך ימלאו בסופו של דבר תפקיד מרכזי במסע השיקום שלך.

בחנו עבורכם מספר מחקרים המצביעים על כך שניתן לראות שיפורים עם כ- 10 מפגשים העשויים לספק תוצאות מעולות בהיבטים מסוימים כמו אורך צעד, מהירות הליכה וטווח תנועה.

מה אומרים מחקרים?

המחקר הראשון בדק הליכה בהליכון עם שיפוע חיובי בתוספת פיזיותרפיה לעומת פיזיותרפיה בלבד בטיפול באנשים עם אוסטיאוארתריטיס בברך. מחקר זה מראה כי 10 מפגשים של הליכה משולבת במעלה הליכון ופיזיותרפיה סיפקו שיפורים מעולים באורך הצעד ובמהירות ההליכה במעקב של 10 מפגשים או 20 יום, וטווחי תנועה אקטיביים ופסיביים במעקב של 20 יום בהשוואה לטיפול פיזיותרפיה בלבד.

המחקר השני בדק האם טיפול פיזיותרפי נוספים מפחיתים את משך השהות של המטופל בבית חולים ומשפר את התוצאות התפקודיות ואיכות החיים אצל אנשים עם מצבים חריפים או תת-אקוטיים. נמצא כי טיפולי פיזיותרפיה נוספים מקצרים את משך השהות בבית חולים ומשפר משמעותית את הניידות, הפעילות ואיכות החיים. בשורה התחתונה יש השפעה לטווח ארוך והקטנת סיכוי שהפציעה או הכאב יחזרו.

 

טיפול פיזיותרפיה - 140 טיפולים פיזיותרפיים טיפולי פיזיותרפיה טיפול פיזיותרפיה פרטי כמה זמן טיפול פיזיותרפיה טיפול פיזיותרפיה בבית

מה עוד יש לדעת על טיפולים פיזיותרפיים?

בנוסף לכמה טיפולים מומלץ לעשות חשוב שתדעו כמה זמן טיפול פיזיותרפיה ומה זה בעצם טיפול פיזיותרפיה בבית ומה ההבדל בין טיפול פיזיותרפיה פרטי לבין קופ”ח. תוכלו לקרוא הכל במאמרים המצורפים מטה וכמובן תוכלו לכתוב לנו ונפרט הכל.

בפיזיותרפיה פרטית יש כמה נקודות שמבדילות בינה לבין טיפולי פיזיותרפיה בקופ”ח. הנקודות האלו הופכות את טיפולים פיזיותרפיים פרטיים לכדאיים ומומלצים:

  • ויזואליזציה מקיפה: במהלך התור הראשון פיזיותרפיסט פרטי יבצע הערכה מקיפה כדי להבין את מצבך, ההיסטוריה הרפואית שלך והצרכים המיוחדים שלך. אולם, לעיתים קרובות לא ניתן לכסות הכול בפגישה אחת בלבד. על ידי קביעת תור שני, הפיזיותרפיסט יוכל להעמיק במצבך ולבצע בדיקות נוספות אם נדרש. כך אנו מפתחים תוכנית טיפול מקיפה יותר המותאמת לצרכים המיוחדים שלך.
  • טיפול עמוק: פגישות רצופות מאפשרות לפיזיותרפיסט שלך לעקוב אחר ההתקדמות שלך באופן יציב ולבצע התאמות נדרשות בתוכנית הטיפול. חבילה תאפשר לשפר עוד יותר. ברבים מהמקרים, פיזיותרפיה כוללת התקדמות מתונה של תרגולים, טכניקות ואמצעים. במהלך התור הראשון, אנחנו עשויים להכניס תרגולים וטכניקות בסיסיות כדי לבדוק את התגובה שלך. בהמשך הטפולים יהיו תרגולים ושיטות נוספות כדי לטפל במדויק למצב שלך. הגישה המתקדמת זו משפרת את ההתאוששות שלך ומביאה לתוצאות משופרות בטווח הארוך.
  • תמיד יש יום טוב יותר ויום טוב פחות. טיפול מתמשך מאפשר למטפל לראות אצלך מצבים שונים ולהתאים ככה מדויק יותר את הטיפול. בימים הטובים הפיזיותרפיסט יוכל לנצל את המומנט, את הכוח, את המוטיבציה ואת חוסר הכאב כדי לאתגר יותר ולדחוף קדימה. בימים פחות טובים הפיזיותרפיסט יערוך את התרגול כך שתפיק את המירב מהפגישה ולא תשאר בחוסר תנועה לתקופת זמן ארוכה.
  • השאלות ששכחתי לשאול, התרגילים שלא הבנתי, ההמלצות שלא הסתדרו לי” – לכל אלו תשובות והתאמות בסידרת מפגשים, לעומת מפגש בודד או בודדים. בסדרה אפשר גם להעלות את רמת הקושי ולשדרג את התרגול כך שבהתחלה עובדים על דברים כלליים ועם הזמן מוצאים בדיוק את השריר הספציפי שדורש עבודה לדוגמא.
  • החלמה משופרת: מספר פגישות מספק יותר הזדמנויות לגוף להתרפא ולהתאושש מהמצב או הפציעה הספציפית שלך. כשמפגשים נפרשים לאורך תקופת זמן הגוף מנצל את התרגול ואת הטכניקות שהפיזיותרפיסט משתמש בהם ולומד להסתגל, לבנות את עצמו מחדש ולהירפא וכך בין כל מפגש תראו התקדמות!
  • שלבים מותאמים: על ידי השתתפות בפגישות מרובות, תוכל להתקדם באופן שלבי דרך שלבי השיקום, להגביר בהדרגה את האינטנסיביות והקושי של התרגולים והטיפולים כך שתשפר את מצבך.
  • שיקום מתקדם: על ידי השתתפות בפגישות מרובות, תוכל להתקדם באופן שלבי דרך שלבי השיקום, להגביר בהדרגה את האינטנסיביות והקושי של התרגולים והטיפולים כך שתשפר את מצבך.
  • ניטור ותיקונים: תגובת הגוף שלך לפיזיותרפיה יכולה להיות שונה וחשוב לנטר את ההתקדמות שלך ולבצע תיקונים נדרשים. בתור שני, אנחנו יכולים לבחון איך הגוף שלך מגיב לטיפול הראשוני, לבחון את האתגרים או המגבלות הקיימות ולערוך שינויים בתוכנית שלך לפי הצורך. כך אנו ממקסימים את הטיפול ומבטיחים שאתה בדרך הנכונה להתאוששות.
  • מניעת חזרה של הבעיה: השתתפות בפגישות נוספות עוזרת לזהות כל סימפטום נוסף או אי־איזון שעשוי להוביל לחזרה של הבעיה או הפציעה המקורית, וכך לטפל בהם במהירות וביעילות. לעיתים תיקון של בעיה אחת יכול להוביל לגילוי של בעיות נוספות. במעקב תמידי של פיזיותרפיסט תוכלו ‘לעלות’ על כל ההפרעות, הכאבים והחולשות ולטפל בהם לפני שיגרמו לנזק.
  • הוראה והדרכה: פגישות נוספות נותנות יותר הזדמנויות ללמוד על המצב שלך, לקבל הדרכה בנוגע לתרגולים בבית, לארגון העבודה, לטכניקות של שיפור עצמי ולאסטרטגיות לניהול עצמי.
  • חינוך ותוכנית תרגול בבית: הפיזיותרפיה אינה רק על הפגישות שיש לך איתי, אלא גם על לתת לך כלים לשחזר בפעילות פיזית בעצמך. בסידרת פגישות נספק לך למידה והבנה מפורטת על מצבך, נדון באסטרטגיות לניהול סימפטומים, נעצב תוכנית תרגול ביתית אישית. התוכנית הזו תחזק את ההתקדמות שנעשתה בפיזיותרפיה ותאפשר לך להמשיך את השיקום מחוץ לפגישות שלנו.

 

פיזיותרפיסט פרטי

כל הפיזיותרפיסטים אצלנו עוברים סינון גבוה:
רק מומלצי משרד הבריאות בעלי רישיון משרד הבריאות
בעלי ביטוח מוסדר
עברו בדיקה וסינון שיש להם הכשרה וגם ניסיון מתאימים
קיבלו חוות דעת גבוהות של מטופלים קודמים שלהם
עוברים המשך מעקב ופיקוח על פידבק מהמטופלים שלהם
פיקוח צמוד של פיזיותרפיסטית בכירה!

אולי יעניין אותך גם…

מעניין? מועיל? שתפו את הפוסט ותעזרו למישהו

WhatsApp chat
דילוג לתוכן