fbpx
reviews

מרי חנה

הכרתי את הפיזיותרסטית נופר דרך אתר פיזיוקליק. האתר כלל שמות של פיזיותרפיסטים רבים ומכל אזורי הארץ.לשמחתי הכרתי באמצעות מנוע החיפוש המושלם הקיים באתר הפיזיות נופר. נופר פיזיותרפיסטית התפתחותית שגרה קרוב למקום מגוריי.נופר פיזיותרפיסטית מעולה שאני ממליצה עליה בחום לטיפול בתינוקות . מעבר למקצועיות,פגשתי אשה חייכנית, בעלת אישיות מדהימה, סבלנית וכשרונית מאוד. היא עזרה לתינוק שלי להתפתח ולסגור פערי התפתחות.המון תודה נופר על מקצועיות,אכפתיות,סבלנות ויחס

רוני דרך, קדימה

הפנתי חברה לטיפול באתר טלפיזיו (פיזיוקליק) כשהייתה עם גב תפוס ברמה שלא יכלה לצאת מהבית. חברתי קיבלה שירות מיידי מפיזיותרפיסט בעל ניסיון רב, והעידה על חווית שירות מעולה וכמובן גם אפקטיבית. ממליצה בחום!

יעל קשת, עין ורד

האתר מאוד מקצעי וידידותי למשתמש. נותן שירות עד הבית לאנשים שמתקשים להתנייד, וחוסך הרבה זמן גם לכל השאר. מומלץ!!!

חנה קציר, קדימה

שירות מקצועי ואדיב ביותר! חוסך נסיעה ועמידה (או ישיבה) בתור... פשוט חווית טיפול טובה ומוצלחת

הדר זילברמן

היי ארנה, רציתי לכתוב לך אחרי השיחה שבעלי יצא ממנה עם חיוך וסוג של תקווה קטנה להקלה תודה רבה!!

הילה רוזנצוויג.אמא של מיכאל בן שנה ו3 חודשים

פניתי לייעוץ ראשוני לגבי מצבו של בני, קביעת הפגישה הייתה נעימה ומהירה. השיחה הטלפונית הייתה נעימה מאוד באיכות מאוד גבוהה ואורנה הפיזיוטרפיסטית הייתה מקסימה, קשובה וזיהתה מהר מאוד את מוקד הקושי. בנוסף הרגיעה מאוד ונתנה הרבה ביטחון. תודה רבה לצוות "פיזיוקליק"

אור בירן

היי אורנה, הייעוץ היה מצויין לדעתי, מיכל הפיזיותרפיסטית ראתה את נבו בסביבה שלו, עם המשחקים שלו, נתנה הסברים טובים, ייעצה לגבי תנוחות ישיבה, סימטרייה.. איזה משחקים עדיף להגיש לו. אהבתי את הקונספט.

לילך פרץ

היי היה מצויין קודם כל ספי (פיזיותרפיסטית פיזיוקליק) מקסימה ודניאלה ממש זרמה היא הסבירה לנו הכל בצורה ברורה נתנה לנו טיפים והכוונה אין ספק שאם בעתיד אצטרך את עזרתכם אפנה ללא היסוס המון תודה

סיוון דורון (פיזיותרפיה לילדים)

היה ממש נחמד! אורנה (פיזיותרפיסטית פיזיוקליק) דיברה איתנו על סימטריה של הראש שאנחנו צריכים להקפיד. וגם המליצה לנו על טיפול לכפות הרגליים. היה ממש מוצלח.

שירי הורן. אמא של רומי

תודה רבה! ספי (פיזיותרפיסטית פיזיוקליק) מאד נעימה ואינפורמטיבית, נתנה לנו מספר תרגילים שבהחלט ניישם ונתרגל. היא אמרה שכדאי לתאם מועד לשיחה נוספת בעוד כ 10-14 ימים. היינו מרוצים מהשיחה. תודה רבה שוב.

לאה ויגאל פלוט

מאוד ארצה להמליץ על חברת פיזיוקליק שנתנה לנו שרות מאוד נאה ומיידי לנוח מצוקה שהייתה לנו בגלל צורך בפיזיותרפיסט בדחיפות. הם גילו הבנה , רגישות והענות ומצאו עבורנו את אחד מאנשיהם שמתאים ביותר ומיהרו להפנות אותו אלינו כדי שיוכל מייד לתת את הטיפול המתאים. אנחנו מאוד מודים כי זה היה טריגר להתחלת הפעלה שחיונית לאיכות החיים של המטופל. אנחנו ממליצים בחום על השרות של חברת פיזיוקליק ועל הסבלנות ההבנה וההכלה של בעלת החברה שגילתה כלפי היכולות שלנו להתמודד עם המצב בכלל וכל מה שקשור בתקשורת. ממליצים לפנות ולקבל את השרות הטוב ביותר דרכם.