fbpx

פיזיותרפיסט מומלץ בדרום

פיזיותרפיסט מומלץ פיזיוקליק

פיזיותרפיסט מומלץ בדרום

  • סובל מבעיה בריאותית שלא עוברת?
  • מעוניין בטיפול פיזיותרפי מותאם אישית?
  • מחפש פיזיותרפיסט מומלץ בדרום?

אם מצאת את עצמך סובל מבעיה בריאותית שאינה חולפת, הגיע הזמן לפנות לטיפול פיזיותרפי המתבצע על ידי פיזיותרפיסט מומחה הקרוב למקום מגוריך. אז איך זה עובד?

מערכת פיזיוקליק מאתרת עבורך את הפיזיותרפיסט בתחום המבוקש ובמקום הכי קרוב לביתך על ידי הזנת נתונים פשוטים בשורת החיפוש .

פשוט כתוב בשפה החופשית את הבעיה ממנה אתה סובל ותקבל דף המציג בפניך פיזיותרפיסטים מומלצים מטעמינו, בעלי אישור משרד הבריאות, שנבחרו בקפידה למערכת פיזיוקליק.

פשוט כתוב בשפה החופשית את הבעיה שלך

טיפול פיזיותרפיה – מה הוא כולל?

טיפול פיזיותרפי הינו טיפול מקיף הכולל טיפול במגע, תרגולים פיזיים ובמקביל תרגול עצמאי בבית. ניתן לחלק את הטיפול הפיזיותרפי לשני חלקים.

  • החלק הראשון הוא בעצם אבחון הכולל ראיון אישי, הצגת מסמכים רפואיים רלוונטיים לפיזיותרפיסט המטפל (כגון אבחנות, צילומי רנטגן וכו’) ומעט תרגול גופני על מנת שהפיזיותרפיסט יוכל לאבחן את מקור הכאב המדויק, בשלב זה תקבע המשך התוכנית של כל מטופל.
  • החלק השני של הטיפול כולל בעיקר תרגול בכל מפגש. התרגילים דומים וזאת על מנת לראות שיפור. המטפל ילחץ וימתח את המטופל ויעזור לו לבצע את התרגול באופן האופטימלי ביותר. חשוב להקשיב למטפל ולבצע תרגילים בבית על מנת שההתקדמות תהיה מהירה ואיכותית. המטפל ידריך את המטופל בשינויים הדרושים באורח החיים הקיים ובמידה וישנו מטפל או בן משפחה אשר מסייעים למטופל – הם יקבלו תדרוך גם כן מהפיזיותרפיסט עצמו. עבודה רציפה ותרגול נכון גם בבית וגם בטיפול עצמו יביאו לתוצאות טובות יותר ומהירות יותר.

פיזיותרפיה – מגוון תחומים רחב ומקיף

פעם היה מקובל לחשוב שפיזיותרפיה הינו תחום מוגבל הפותר אך ורק בעיות הקיימות בגב או ברגליים. כיום כבר ידוע שפיזיותרפיה יכולה לטפל במגוון תחומים הרבה יותר רחב, ולעזור ולפתור בעיות של אנשים רבים. להלן התחומים בהן פיזיותרפיה תוכל לעזור גם לך במידת הצורך:

במידה ואתה רוצה לקבוע טיפול פיזיותרפי קרוב למקום מגוריך, כל שעליך לעשות הוא להקליק בשורת החיפוש של מערכת פיזיוקליק את התחום המבוקש ואת אזור המגורים בו אתה מעוניין לקבל שירות, ובלחיצת כפתור תקבל רשימה מלאה של כל נותני השירות באזור שלך. לכל פיזיותרפיסט יש כרטיס אישי ,הכולל תמונה, בו תוכל לצפות לפני שתקבע מי יטפל בך.

תוכל למצוא:

פיזיותרפיסט פרטי

עלות טיפול פיזיותרפי

עלות כל טיפול פרטי ומותאם אישית היא בדרך כלל בין 250 ₪ ל-400 ₪, תלוי בארוך הטיפול (שיכול להיות בין 45 דקות לשעה ולעיתים גם יותר משעה).

הפיזיותרפיסט בו בחרת ילווה אותך וינחה אותך לאורך כל הדרך על מנת שאתה תיפטר מהכאב שאתה סוחב, לתמיד.

פיזיותרפיסט מומלץ בדרום – אזורי שירות

מכיוון שמערכת פיזיוקליק מורכבת מפיזיותרפיסטים מקצועיים ומומלצים מכל הארץ ככל הנראה שתוכל למצוא פיזיותרפיסט מומלץ שקרוב אליך די בקלות.

אזורי השירות שלנו הם:

באר שבע והסביבה, אשדוד, אשקלון, דימונה, ירוחם, קרית גת והאזור, חבל לכיש, אזור שדרות וחבל עזה ועוד.

גם אם לא מצאת פיזיותרפיסט בעירך, תוכל למצוא את נותן השירות הקרוב ביותר אליך. זו הגדולה של המערכת החכמה שבנינו במיוחד בשבילך.

מעניין? מועיל? שתפו את הפוסט ותעזרו למישהו

WhatsApp chat
דילוג לתוכן